حسین اوکدوک فاز بد

دانلود آهنگ جدید حسین اوکدوک به نام فاز بد

Download music Hosein Okdok – Faze Bad

میسوزه دلم واسه دوتامون عجب دنیایی نامردی
این چه کاری که باهام کردی تنها بودی عاشقم بودی

تنظیم: مهدی موذنی | ترانه: محمد بیرانوند | ترانه: عماد

دانلود آهنگ جدید حسین اوکدوک به نام فاز بد

متن آهنگ حسین اوکدوک به نام فاز بد

هزار بار به تو گفتم
هر جا میری حواست باشه
بلایی سرم آوردی که
بهم میگن دیوونه عاشق
دستاتو از من نگیر اصلا
بی تو از تنهایی میترسم
اگه قسمتامون میداد
مال من میشدی تو حتما
اخه تو کی بودی که رفتی
کسی نتونست مثل تو باشه
هر کی یه دنیایی دار و
دنیای من دو تا چشماش
صدامو نمیبرم بالا
که شد دستم بلند شه تا حالا
عصبی شدم خواستم بری
ولی خب پیشیمونم حالا

میزنم قدم بزن بارون
بزار یادم بیاد خاطره هامون
وقتی عکسامونو میبینم
میسوزه دلم واسه دوتامون
عجب دنیایی نامردی
این چه کاری که باهام کردی
تنها بودی عاشقم بودی
تا تنها شدم ولم کردی
نگرانش میشم من هردن
خدایا ببخش گناه کردم
عاشقش شدم تو دنیایی که
مثل خودش همه نامردن
منو ببخش نتونستم
اونی که تو میخوای باشم
کسی که عاشقش بودی
یادت نمونده حرفاشم

دلم دلم دلم دلم
میسوزه وقتی عاشق میبینم
تو که نباشی حالمو میدونم
یا عاشق میمونم یا عاشق میمیرم
شب به شب دارم خواب تو میبینم
داری میری جلو راه تو میگیرم
شب به شب دارم دیونه تر میشم
اگه خوب بشم حالتو میگیرم
ترسم از این برنگردی
رفتی عین خیالتم نیس پس دلم چی
بعد تو همه رو شبیت میبینم
گریم میگیره میرم سمت هرکی
میترسم از توهُم شب به شب
عکسات تو ببینم ازم خسته شن
میترسم عادت کنی به او
بد شدی کجا بودی این وقت شب

 
دانلود آهنگ با کیفیت 128
دانلود آهنگ با کیفیت 320