احمد سلو حواست هست بهش

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام حواست هست بهش

Ahmad Solo - Havaset Hast Behesh

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام حواست هست بهش

متن آهنگ احمد سلو حواست هست بهش

حواست هست بهش
حواست هستش
کی تنهات گزاشت کی از پیشت رفتش
کی از کنارت مونده رو حرفش
حواست هست بش
حواست هس بش
کی دل به چشمای تو بستش
کی دلگرمی میداد با دستای سردش
حواست هست بش
اون منم که وابسته شد
رو هرکی غیر تو چشاش بسته شد
انقدر از عشق تو میخوند
که میبینی حالا یه خواننده شد
اون منم که وابسته شد
رو هرکی غیر تو چشاش بسته شد
انقدر از عشق تو میخوند
که میبینی حالا یه خواننده شد
چشمات که میخنده
کی مثل من دلش میلرزه
وقتی تنهایی غم داره چشمات
کی مثل من حالتو میفهمه
آخه کی میشه من واسه تو
یه نگاه بکن خوب دورتو
کی میده مثه من پوزتو
یکم راه بیا با منو این دلم حوصله کن
میره قلبم به خاطر تو
تو دلت منو راه بده خب
اون منم که وابسته شد
رو هرکی غیر تو چشاش بسته شد
انقدر از عشق تو میخوند
که میبینی حالا یه خواننده شد
اون منم که وابسته شد
رو هرکی غیر تو چشاش بسته شد
انقدر از عشق تو میخوند
که میبینی حالا یه خواننده شد

 دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320