علیرضا زنگی هرجا میرم

دانلود آهنگ جدید علیرضا زنگی به نام هرجا میرم

Download New Music Alireza Zangi – Harja Miram

دانلود آهنگ علیرضا زنگی به نام هرجا میرم

متن آهنگ علیرضا زنگی هرجا میرم

خاطراتت هر موقع راهشون رو گم میکنند اینجان
نمیدونم چرا منو بدون فکر تو نمیخوان
توی هر جمع تا حالا شده هی بمیری باز بخندی ؟
واسه حفظ ظاهر خوبت سد چشماتو ببندی
کجا رسیدی که بهم میگی شما غریبه ی من
تویی که بودی نفس واسه ی من
تویی که بودی همش دلواپس من
کجای کاری که بهم میگی شما غریبه ی من
تویی که بودی نفس واسه ی من
تویی که بودی همش دلواپس من
هر جا میرم خاطر تو کنارمه میده عذابم
این ثانیه ها نمیدونند که من تورو دیگه ندارم
باور کنی یا نه این لحظه هارو بدون تو دیگه نمیخوام
خاطراتت هر موقع راهشون رو گم میکنند اینجان
کجا رسیدی که بهم میگی شما غریبه ی من
تویی که بودی نفس واسه ی من
تویی که بودی همش دلواپس من
کجای کاری که بهم میگی شما غریبه ی من

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320