دانلود آهنگ Whitney Houston بنام I Will Always Love You 
 Download New Music whitney Houston – i will always love you 
 
 
متن و ترجمه آهنگ I Will Always Love 

If I should stay

اگه باید بمونم

I would only be in your way

ترجیح میدم که تو راه تو باشم

So I'll go, but I know

من میرم, اما می دونم

I'll think of you every step of the way

به تو فکر خواهم کرد در تمام طول این مسیر

And I Will Always Love You

و همیشه عاشقت خواهم بود

I Will Always Love You

من همیشه دوستت دارم

You, my darling, you, hmm

تو, تو عزیزم

Bittersweet memories

خاطرات تلخ و شیرین

That is all I'm taking with me

اینا تموم چیزاییه که با خودم دارم

So, goodbye

پس ، خداحافظ

Please, don't cry

لطفا ، گریه نکن
We both know I'm not what you, you need

هردومون میدونیم من کسی نیستم که تو نیاز داریش

And I Will Always Love You

و همیشه عاشقت خواهم بود

I Will Always Love You

من همیشه دوستت دارم

I hope life treats you kind

امیدوارم زندگی باهات خوب تا کنه

And I hope you have all you've dreamed of

و امیدوارم هرچیزی که آرزو میکردی داشته باشی

And I wish to you joy and happiness

و من برات آرزوی خوشی و شادی دارم

But above all this, I wish you love

اما فراتر از همه ی اینها, برات آرزوی عشق دارم

And I Will Always Love You

و همیشه عاشقت خواهم بود

I Will Always Love You

من همیشه دوستت دارم

I Will Always Love You

من همیشه دوستت دارم

I Will Always Love You

من همیشه دوستت دارم

I Will Always Love You

من همیشه دوستت دارم
I Will Always Love You

من همیشه دوستت دارم

You Darling, I love you

تو عزیزمی ، عاشقتم

Ooh, I'll always

اوه ، من همیشه

I'll always love you

همیشه عاشقت میمانم

Download 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320